Het Kadaster

Financieel Administrateur

Het Kadaster

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaat gericht • Kwaliteitsgericht • Nauwkeurig werken • Pro-actieve houding en gedrag • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk • Klantgericht Als bijlage zijn 3 conceptovereenkomsten toegevoegd: • Bijlage 1a 'concept modelovereenkomst’; indien inschrijver zich aanbiedt als ZZP'er; • Bijlage 1b concept opdrachtovereenkomst indirecte ZZP’ers’; indien inschrijver als bemiddelaar een ZZP'er als kandidaat aanbiedt; • Bijlage 1c 'concept opdrachtovereenkomst inhuur’; indien inschrijver een eigen werknemer als kandidaat aanbiedt. Afhankelijk van de aangeboden kandidaat kiest het Kadaster de best passende overeenkomst. Indien u niet akkoord gaat met de gekozen overeenkomst c.q. inhoud van de overeenkomst zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.
  • Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van de opzet, beheer en uitvoering van interne controle processen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kennis van SAP (FICO en PS).
  • Kennis van Excel en Word.
  • Een afgeronde opleiding HBO Business Studies, HEAO of volledig SPD
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2022 tm 31 december 2022 voor 36 uur per week. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Beschrijf twee voorbeelden van knelpunten die zich kunnen voordoen bij het opzetten en/of uitvoeren van een stelsel van interne controlemaatregelen en welke oplossing is hiervoor aan te geven. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten