Stichting Albeda

Facilitair medewerker

Stichting Albeda

De opdracht­omschrijving

Als facilitair medewerker ben je de gastheer of -vrouw en draag je de verantwoordelijkheid voor het zelfstandig uitvoeren van facilitaire ondersteunende taken, zowel individueel als in teamverband.

De rol van facilitair medewerker omvat verschillende aspecten:

Gastheerschap
Je zorgt voor een schoon, onderhouden en veilig gebouw en terrein door toezicht te houden.
Bij (bedrijfs-)ongevallen verleen je eerste hulp.
Je kunt tijdelijk de receptietaken overnemen en inkomende telefoongesprekken correct afhandelen.
Je bent verantwoordelijk, neemt initiatief en overziet de gevolgen van je acties.

Facilitaire ondersteuning
Je signaleert onderhouds- en reparatiewerkzaamheden die door derden moeten worden uitgevoerd en geeft opdracht na overleg.
Je doet suggesties voor reparaties, vervangingen of vernieuwingen en vraagt offertes aan volgens instructies.
Je beoordeelt reparaties, vervangingen of vernieuwingen, geeft technische mogelijkheden aan en adviseert over de vervanging van apparatuur, installaties en gebouwinrichting en -onderhoud.

Ruimte voor initiatief
Binnen vastgestelde afspraken en kaders neem je beslissingen en doe je suggesties voor reparaties, vervangingen of vernieuwingen, waarbij je technische mogelijkheden overweegt.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt een klantgerichte instelling, waarbij je studenten, medewerkers en bezoekers vriendelijk te woord staat en je vindt het leuk om in het onderwijs te werken.
  • Je hebt minimaal MBO 4 niveau en je beschikt over goede computervaardigheden, onder andere Microsoft 365
  • Je hebt kennis van technische/veiligheidsvoorschriften en je bent in het bezit van een BHV-diploma of je bent de bereid deze te behalen.
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent in staat om prioriteiten te stellen en beslissingen te nemen in diverse situaties.
  • Je beschikt over een proactieve houding, kunt goed plannen en organiseren, en je bent in staat om creatieve oplossingen te bedenken voor problemen.
  • Wisselende diensten kunnen draaien 7.00-15.30 of van 9.30-18.00u. Bij eventuele ouderavonden ook bereid zijn om te kunnen werken.
  • Technische kennis en hospitality is een prĂ©.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox