Gemeente Hardenberg

Contract- en leveranciersmanager

Gemeente Hardenberg

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 18 oktober 2021

  • 31 december 2021

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een soortgelijke functie.
  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van ITIL Contract- en leveranciersmanagement.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.

De Wensen

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van Facilitair management, Economie en/of logistiek.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Je weet jouw ideeën goed op papier te zetten en collega’s hierover te enthousiasmeren en te overtuigen Een nauwkeurige werkstijl; ‘open eindjes’ kom je bij jou niet snel tegen!

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten