Gemeente Zwolle

Consulent Inkomen/Uitkeringsadministratie Tozo

Gemeente Zwolle

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft minimaal 4 jaar werkervaring als Consulent inkomen bij een gemeente.

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. flexibel, klantgericht, communicatief sterk en beschik je over analytisch en probleemoplossend vermogen.
  • Kandidaat heeft kennis en ervaring met PW-uitkeringsadministratie.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met het beoordelen van jaarrekeningen en financiële administraties.
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met de Participatiewet/Tozo en specifiek met betrekking tot het verwerken van uitkeringsdossiers.
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met aanvragen en herstelacties op grond van Tozo 1, 2 en 3
  • Kandidaat heeft ervaring met het werken met de Suite voor het Sociaal Domein en/of het Zaaksysteem van Dimpact.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten