gemeente Epe
max €100 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 oktober 2024
01 januari 2025
Bij de gemeente Epe krijg je de kans om jouw talent in te zetten in de wereld van communicatie! Hier ben jij niet alleen een adviseur, maar ook een verbinder die de samenwerking opzoekt in de organisatie. Je werkt nauw samen met het bestuur, management en diverse projectgroepen, met een focus op interne communicatie en het ruimtelijke domein. Samenwerken met inwoners en ondernemers staat hoog op de agenda van organisatie en bestuur. Gemeente Epe wil en moet beter aansluiten bij de veranderende vraag vanuit de samenleving. Uitgangspunten daarbij zijn denken in mogelijkheden, samen, transparant en in verbinding.
Wie ben jij?
Als stevige gesprekspartner kun je complexe informatie begrijpelijk verwoorden en ben je proactief en vindingrijk. Daarnaast ben je een echte teamspeler die zich inzet voor de teamdoelen en flexibel is in het ondersteunen van collega's.
Wie zijn wij?
Gemeente Epe heeft 33.000 inwoners en ruim 200 betrokken collega’s. De sfeer is informeel, de communicatielijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen initiatief. Er zijn tal van mogelijkheden om door te groeien en je te ontwikkelen. Elke dag werken we samen met onze inwoners en ondernemers om onze gemeente een stukje mooier, zorgzamer, veiliger en duurzamer te maken. Bij gemeente Epe kies je voor een baan met maatschappelijke impact!
Als communicatieadviseur ga je werken voor de afdelingen ondersteuning en ruimte. Je maakt zelf onderdeel uit van de eenheid Communicatie binnen het Team Communicatie, Juridische Zaken en Veilig. Een gezellig team waar ruimte is voor humor en we elkaar ondersteunen. De eenheid bestaat uit een teamleider, vier communicatieadviseurs, één junior communicatieadviseur en een bestuurscommunicatieadviseur. Daarnaast hebben we een toegewijd onlineteam met vijf collega's, die zich bezighouden met de doorontwikkeling en het beheer van onze website. Het team staat voor een goede relatie met collega’s en inwoners, waarbij zij zich gezien en gehoord voelen. Samen werken we aan een communicatieve organisatie en helpen we de organisatie omgevingsbewust te werken!
Verantwoordelijkheden
Jij gaat onder andere aan de slag met:
Je houdt je bezig met crisiscommunicatie, blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op dit gebied en draait mee in het regionale crisispiket.
Binnen de eenheid Communicatie van het Team Communicatie, Juridische Zaken en Veilig is er een tijdelijke vacature voor een Communicatieadviseur ontstaan. De eenheid Communicatie is een vooruitstrevend, autonoom en gezellig team, en bestaat uit tien collega’s. We houden ons dagelijks bezig met het adviseren op communicatief gebied, ook online.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-10-2024 tot en met 31-12-2024 voor 32-36 uur per week. Je bent ook inzetbaar rond de feestdagen. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Op dinsdagen en woensdagen ben je op het gemeentehuis aanwezig- andere uren/dagen in overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox