Gemeente Baarn
geen max tarief
Utrecht
16 uur per week
04 juli 2024
04 januari 2025
Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Opdracht
Wat doe je?
Als beheerder verkeer handel jij uiteenlopende meldingen af ten aanzien van verkeerssituaties en straatmeubilair. Jouw taken omvatten het coördineren van de uitvoering van onderhouds- en herstelwerkzaamheden, behandel je aanvragen voor ontheffingen en vergunningen, het beheren van straatmeubilair en het zorgen voor de uitvoering van verkeerskundige projecten. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor verzoeken en meldingen, verstrekt informatie over procedures en regelingen, behandelt vragen en meldingen van inwoners, onderhoudt contact met externe belanghebbenden en werkt samen met interne afdelingen om integrale oplossingen te bevorderen. Het allerbelangrijkste is dat je plezier hebt in het oplossen van verkeerskundige meldingen of operationele vraagstukken.
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (in overleg)
Is hybride werken mogelijk in overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 8 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 5 juli bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in de richting van verkeerskunde, of civiele techniek;
Aantoonbare werkervaring met inwoners-/klantcontact (omschrijf dit in het cv);
Aantoonbare kennis van de wegenverkeerswetgeving en de toepassing ervan (omschrijf dit in het cv).
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als beheerder verkeer;
Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie;
Beschikbaar voor 16 uur per week;
Beschikbaar per uiterlijk 1 augustus 2024;
Aantoonbare werkervaring met Office 365 en het werken met een zaaksysteem; (omschrijf dit in het cv).
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox