- De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft specifieke werkervaring en vakkennis op het gebied van Burgerlijke Stand, BRP, IRP en Naturalisatie (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit een CV)
- De kandidaat heeft minimaal op MBO+ niveau een relevante opleiding Burgerzaken specialist (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)
- Het tarief is (incl. reiskosten, parkeerkosten, verblijfskosten). Tevens dient er een VOG te worden overlegd niet ouder dan 2 maanden. Er is geen gelegenheid tot (gratis) parkeren op eigen terrein.
- De kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek): communicatief vaardig klantgericht samenwerken stressbestendig zelfstandig
- De kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het aantal uren
- De kandidaat heeft specifieke ervaring met I-burgerzaken (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft (een deel van) de N.V.V.B. diplomalijn 5/6 of 7 (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft specifieke vakkennis van Wet en Regelgeving Burgerzaken (waaronder internationaal privaat recht, IPR) en buitenlands personen- en familierecht (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft specifieke vakkennis en ervaring met naturalisatie, berichtenverkeer en correcties (blijkt uit CV)
Mijn gegevens
Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.