- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en in staat om complexere vraagstukken in heldere en begrijpelijke taal op te schrijven.
- Kennis van de meest voorkomende computerprogramma’s, zoals MS Office en MS Teams.
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 31 december 2025 voor 5 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
- Minimaal 5 jaar ervaring met het ondersteunen en begeleiden van medezeggenschapsorganen en recent actief (geweest) voor andere OR-en, bij voorkeur bij een overheid en/of GR en bevordert op die wijze ook kennisdeling.
- Aantoonbare kennis van de WOR, de daarbij behorende kennis van de wet- en regelgeving en inzicht in de noodzaak om ontwikkelingen in de wet- en regelgeving te volgen, bij te houden en te beheersen.
- HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een vakopleiding tot Ambtelijk Secretaris.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.