Gemeente Oldebroek

Adviseur project Digitale ondersteuning Sociaal Domein

Gemeente Oldebroek

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar met leveranciersmanagement.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar met vergelijkbare opdrachten: een brugfunctie tussen business en IT en de vertaling gemaakt van business doelstellingen naar projectresultaten.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar als adviseur met aanbesteding- en implementatietrajecten binnen een gemeente (gemeentelijke architectuur).
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar een afgeronde opleiding op WO-niveau in de richting van Bedrijfskunde of Bedrijfseconomie

De Wensen

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 5 jaar in afgelopen 7 jaar ervaring met het werken in een gemeentelijk samenwerkingsverband.
  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar als projectarchitect.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties: • Analyserend; • Verbindend; • Bestuurlijk sensitief; • Communicatief.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten