Gemeente Zeist

Aanvoerder/coördinator Informatiemanagement

Gemeente Zeist

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider met projecten op het gebied van informatiemanagement
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met digitale archivering en ICT-toepassingen en – applicaties zoals zaaksystemen
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider met projecten op het gebied van informatiemanagement
  • Aantoonbare werkervaring met het inhoudelijk aansturen van een team in projecten op het gebied van informatiemanagement
  • Aantoonbare werkervaring met (beleids-)advisering op het gebied van digitale archivering en ICT-toepassingen en – applicaties
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsorganisatie
  • Beschikbaar per 1 april 2022

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten