Gemeente Amstelveen

Allround Servicedesk Medewerker

Gemeente Amstelveen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op cv duidelijk aantoonbaar minimaal 6 maanden ruime kennis in het ondersteunen, installeren en werking van MS Teams/Meetup cams Logitech in de afgelopen 2 jaar. (benoem dit per werkgever)
  • Op CV duidelijk aantoonbaar minimaal 6 maanden kennis van en ervaring met Citrix werkplekken, Netscaler, Workspace en Director in de afgelopen 2 jaar. (benoem dit per werkgever)
  • Op CV aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring als servicedesk medewerker binnen een 100.000+ (inwoners) gemeente in de afgelopen 2 jaar.
  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO Niveau 4 ICT-opleiding richting ICT-Beheer.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><ul><li>Klantgerichtheid</li><li>Resultaatgerichtheid</li><li>Betrouwbaarheid</li><li>Goed in plannen en organiseren</li><li>Proactief (regie en verantwoordelijkheid nemen)</li><li>Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en geschrift)</li><li>Oplossingsgericht met een hands-on mentaliteit</li><li>Samenwerken</li></ul>
  • Op CV aantoonbaar werkervaring met Avaya Workplace. (benoem dit per werkgever)
  • Op CV aantoonbare ITIL V4 gecertificeerd.
  • Op CV aantoonbaar werkervaring met TOPdesk in de afgelopen 2 jaar. (benoem dit per werkgever)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten