Gemeente Amsterdam

Algemeen medewerker WOZ EPOR

Gemeente Amsterdam

De opdrachtĀ­omschrijving

Functieomschrijving
De medewerker is werkzaam in een team die de WOZ aanvragen behandelt die worden gesteld in het kader van de Erfpacht overstapregeling. Het gaat daarbij om communicatie met de belanghebbende, verzenden van beschikkingen, beantwoorden en afhandelen van bezwaren en de verwerking van de informatie in de systemen van Belastingen.

Werkzaamheden
De werkzaamheden maken onderdeel uit van een tijdelijk traject van ongeveer 1 jaar, waarbij alle aanvragen afgehandeld moeten zijn. Naar verwachting gaat het hierbij om ca 30.000 tot 60.000 aanvragen. De aanvragen zijn onderdeel van de erfpacht overstapregeling bij de directie G&O. Het belang van de uitvoering heeft daarmee ook direct raakvlak met deze directie. Je zult werken in een team van ongeveer 5 tot 10 medewerkers, aangestuurd door een coördinator.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/

De opdrachtgever(s)
Amsterdamse inwoners en ondernemers leveren via lokale belastingen een financiële bijdrage aan de stad. Uit deze opbrengst worden bijvoorbeeld de kosten van verkeer en vervoer, onderwijs, cultuur, sport, openbaar groen en openbare verlichting betaald. De directie Belastingen is gevestigd in Amsterdam Zuid Oost. De teams die bij Belastingen werken, dragen bij en zorgen voor de heffing en inning van de verschillende lokale belastingen.



 

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal aantoonbare kennis en ervaring van de WOZ Processen (bezwaarafhandeling en /of waardebepaling).
  • Geef in maximaal 1 pagina's aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • De aangeboden kandidaat heeft ervaring met minimaal een van de belastingsystemen (Key2Belastingen, Ortax).Dit dient duidelijk te blijken uit het CV.
  • De aangeboden kandidaat is in het bezit van een erkende HBO opleiding. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beĆ«indigd en de offerte ter zijde gelegd.
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.

De Wensen

  • Geef aan hoeveel jaren aantoonbareĀ Kennis van de erfpachtregeling overstapregeling binnen de Gemeente AmsterdamHet aantal jaren ervaring dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) bij een grotere gemeente (100.000+ inwoners)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox