UMC

Teamleider centraal magazijn

UMC

De opdracht­omschrijving

Als teamleider logistiek stuur je het team Centraal Magazijn aan binnen de afdeling Facilitair van het UMC Utrecht. Samen met dit team ben je verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van materialen in het hele ziekenhuis. Binnen het Centraal Magazijn ontvangen en sorteren we leveringen, slaan we deze op en verzenden we ze naar locaties van het UMC Utrecht. Als teamleider stuur je de medewerkers van het team aan.

Jouw werkzaamheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding, werkverdeling en doet daarin adhoc aanpassingen als de omstandigheden daarom vragen.
  • Je zorgt ervoor dat jouw team de opslag en verwerking van de goederen volgens de afgesproken procedures en veiligheidseisen uitvoert.
  • Je voert gesprekken met collega’s en begeleidt dagstarts en stemt processen af binnen de hele keten van de supply chain.
  • Samen met de Teamleider supply chain support beheer je het externe Centrale Magazijn en mede contactpersoon voor de verhuurder van het pand over  onderhoud en reparaties.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft ervaring in een logistieke omgeving (warehouse).
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring.
  • De kandidaat heeft ervaring met ERP of warehouse systemen.

De Wensen

  • De kandidaat heeft ervaring in een grote of complexe organisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox