gemeente Utrecht

Senior projectmanager opvang utrecht

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je hebt minimaal een Hbo werk- en denkniveau
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met huisvestingsvraagstukken in de publieke sector  - Minder dan 3 jaar - 3 tot 5 jaar - 5 tot 7 jaar - 7 jaar of meer
  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering
  • Vanwege de complexiteit van de opgave heb je bij voorkeur ervaring met transformatietrajecten in middelgrote tot grote gemeenten. Selecteer de grootst mogelijke optie die van toepassing is.  - G4 - 100.000+ gemeente - Kleinere gemeente - Andere (semi-) overheid - Geen van bovenstaande
  • Bij voorkeur heb je ervaring met het opstellen van Business Cases, en het bewaken van budgetten en het initiëren en begeleiden van huuronderhandelingen. Selecteer alle opties die op jou van toepassing zijn (meerdere opties mogelijk) - Opstellen van een Business Case - Het bewaken van budgetten - Initiëren van huuronderhandelingen - Begeleiden van huuronderhandelingen
  • Bij voorkeur heb je ervaring met minimaal 1 of meer van onderstaande opties. Selecteer alle opties die van toepassing zijn.  - Ontwikkelen van (gemeentelijk) vastgoed - Samenwerking met private ontwikkelaars - Omgevingsmanagement in stedelijke gebieden
  • Noem een concreet voorbeeld van een situatie waaruit blijkt dat je beschikt over politiek bestuurlijke sensitiviteit. Hoe heb je het verschil gemaakt en wat was hierin jouw rol?
  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres? Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten