Gemeente Schagen

Salarisadministrateur

Gemeente Schagen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Kandidaat is in het bezit van het Praktijkdiploma Loonadministratie of gelijkwaardig. Dit wordt door het CV aangetoond en het diploma dient op verzoek te kunnen worden getoond.
  • Werkervaring Kandidaat heeft 5 jaar werkervaring als salarisadministrateur. Dit wordt door het CV aangetoond. Referentie vereist
  • Werk- en denkniveau Kandidaat heeft HBO werk-en denkniveau. Dit blijkt uit een diploma of de uitgevoerde werkzaamheden genoemd in het CV.

De Wensen

  • Werkervaring Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als salaris-administrateur bij een gemeente. Dit wordt door het CV aangetoond.
  • Werkervaring Kandidaat heeft ruime werkervaring als salarisadministrateur met het Afas systeem. Dit wordt door het CV aangetoond.
  • Werkervaring Kandidaat heeft up to date kennis van fiscale en sociale wetgeving. Dit wordt door het CV aangetoond.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview wordt de kandidaat onder andere getoetst op de gewenste competenties en de mate van geschiktheid voor de uit te voeren werkzaamheden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten