Gemeente Alphen aan den Rijn

Projectleider omgevingsplan

Gemeente Alphen aan den Rijn

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider met een omgevingsplan binnen een gemeente;
  • Een afgeronde opleiding op WO bachelor niveau;
  • Beschikbaar per 13 januari 2024 voor 32 uur per week;

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als projectleider met een omgevingsplan binnen een gemeente;
  • Aantoonbare kennis van de huidige participatieprocessen binnen een gemeente;
  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring binnen het domein samenleving binnen een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het trainen en begeleiden van vergunningverleners en adviseurs binnen het Domein samenleving.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten