gemeente Utrecht

Procesmanager capaciteit en beschikbaarheid

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • De kandidaat moet in staat zijn om minimaal 50% per week vanaf een gemeente Utrecht locatie te werken.
  • Wij werken met flexplekken. Van onze externe collega's verwachten wij dat zij telefonisch (eigen nummer) bereikbaar zijn.
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.
  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
  • Kandidaat heeft HBO opleiding afgerond; HBO+/WO werk-en denkniveau. Afgeronde HBO opleiding moet blijken uit CV en voor HBO+/WO Geef voorbeelden waaruit dit niveau blijkt
  • Kandidaat is cijfermatig, analytisch en statistisch onderlegd. Geef aan waarom kandidaat hieraan voldoet.
  • Kandidaat is in staat workloads begrijpelijk in kaart te brengen zodat nut en noodzaak van uitbreiding/upgrading/aanschaf/herinzet/afstoten van resources inzichtelijk wordt. Geef hier voorbeelden van.
  • Kandidaat  heeft kennis van functionaliteit, werking en toepassing van ICT infrastructuur. Beschrijf deze kennis.
  • Kandidaat  heeft technische detailkennis zowel van de fysieke als de virtuele componenten, en van werken onder architectuur. Beschrijf deze kennis.
  • In geval van afwezigheid van collega procesmanagers is kandidaat in staat als tijdelijke vervanger op te treden, met name voor de processen Incidentmanagement en Changemanagement. Heeft kandidaat ervaring met dergelijke inzet?
  • Kandidaat heeft ervaring met complexere data verwerking en rapportage (Excel) is een pre. Beschrijf deze ervaring.
  • Kandidaat heeft ervaring met Azure Kusto Query Language (KQL) (pre), SQL, Databases. Beschrijf deze ervaring.
  • Kandidaat heeft ervaring met Azure services t.b.v. monitoring en rapportage. Beschrijf deze ervaring.
  • Kandidaat heeft ervaring met Agile werken (in Azure Devops is een pre).  Beschrijf deze ervaring.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een overheidsorganisatie in het algemeen en een grote gemeente in het bijzonder is een pre. Beschrijf deze ervaring.
  • Kandidaat heeft ervaring met SCOM monitoring. Beschrijf deze ervaring.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

De Wensen

  • Na Coronatijd werken wij geregeld vanuit huis, indien nodig zullen de werkzaamheden ook op het Stadskantoor plaatsvinden. Van onze externe kandidaten verwachten dat zij een geschikte thuiswerkplek hebben.
  • Wij gaan ervan uit dat de kandidaat beschikbaar is voor een eventueel persoonlijk gesprek op de tijdstippen, genoemd in het profiel.
  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering
  • Wij gaan ervan uit dat de kandidaat gedurende het jaar voldoende rust neemt en daarom minimaal 4 weken vakantie neemt. Zonder expliciete toestemming van de opdrachtgever is het niet toegestaan om meer dan 48 weken op jaarbasis te factureren (eventueel omgerekend op basis van de werkelijke contractweken).
  • Incidenteel vragen wij om op belangrijke momenten buiten de standaard werktijden stand by te staan. De kandidaat mag 20% van deze stand by tijd opschrijven voor latere compensatie. Eventueel gemaakte uren kunnen tegen normaal tarief worden gefactureerd.
  • Kandidaat heeft meerdere jaren aantoonbare ervaring met capaciteit, performance en beschikbaarheid. Dit moet uit de cv te herleiden zijn.  - Meer dan 5 jaar - 3 tot 5 jaar - Minder dan 3 jaar - Geen
  • Kandidaat is kwaliteits- en kostenbewust. Geef aan waarom kandidaat hieraan voldoet.
  • Kandidaat vervult vanuit de Incidentmanagement en Calamiteitenmanagement processen op een vaste dag en als vervanger de rol van calamiteiten manager. Heeft kandidaat ervaring met dergelijke inzet?
  • Kandidaat participeert in het borgen en verbeteren van het Calamiteitenmanagement proces en daarnaast draagt hij/zij bij  aan het actueel houden van bijbehorende procesdocumentatie. Heeft kandidaat ervaring met dergelijke inzet?

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten