Omgevingsdienst IJsselland

Medior inkoopadviseur

Omgevingsdienst IJsselland

  • geen max tarief

  • Overijssel

  • 8 uur per week

  • Inkoop
  • 17 juni 2024

  • 31 oktober 2024

De opdrachtĀ­omschrijving

Functieomschrijving:

Als medior Inkoopadviseur speel je een cruciale rol in het ontwikkelen en implementeren van strategische inkoopplannen voor projecten. Je brengt diepgaande ervaring mee en leidt inkoopinitiatieven die de efficiëntie en waarde van de gemeenschap vergroten.

Verantwoordelijkheden:

  • Leiden van end-to-end inkoopproces/ Europese aanbesteding voor een digi koppeling voor diverse gebruikers.
  • in staat om technische/ functionele uitvraag helder te beschrijven en een goede beoordeling op te stellen van de inschrijvingen.
  • Vaardig om met de vakmensen een goede uitvraag te formuleren.
  • Ontwikkelen van strategische inkoopplan.
  • Onderhandelen over complexe contracten en het managen van leveranciersrelaties.
  • Adviseren van interne stakeholders over de aanbesteding.

Functie-eisen:

  • Afgeronde relevante HBO- of WO-opleiding, bijvoorbeeld in Inkoop, Supply Chain of vergelijkbaar.
  • Minimaal 3, bij voorkeur 5 jaar ervaring in een inkooprol, bij voorkeur binnen een gemeentelijke omgeving.
  • Diepgaande kennis van inkoopprocessen, wet- en regelgeving.
  • Uitstekende onderhandelingsvaardigheden.
  • Strategisch denkvermogen en besluitvaardigheid.
  • Ervaring met complexe aanbestedingen en duurzaam inkopen (vb. Europese aanbestedingen).

De Eisen

  • Minimaal afgeronde HBO opleiding.
  • De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Kandidaten die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen een overeenkomst met loonuitbetaling te hebben via een detacheringsbureau of adviesbedrijf, die dan de offerte indient. Bemiddeling is onvoldoende.* * Dit criterium dient naar waarheid ingevuld te worden. Indien blijkt dat dit niet zo is, wordt de opdracht per direct beĆ«indigd.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de (lokale) overheid

De Wensen

  • Minimaal afgeronde HBO opleiding aangevuld met opleidingen/cursussen/trainingen op het gebied van inkoop en contracten (bijvoorbeeld NEVI).
  • Op CV aantoonbare kennis en ervaring van inkoopprocedures en juridische aspecten die hieraan verbonden zijn zoals Europese en nationale regelgevingen voor aanbesteden.
  • Het maximale all-in uurtarief (incl. reis- en verblijfkosten) bedraagt bij voorkeur 100,- euro excl. BTW.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. - Diepgaande kennis van inkoopprocessen, wet- en regelgeving. - Uitstekende onderhandelingsvaardigheden. - Strategisch denkvermogen en besluitvaardigheid.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de (lokale) overheid
  • Recent vergelijkbare opdracht gedaan in het ict/software/informatisering werkveld. Dit is duidelijk aangegeven op het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox