gemeente Waadhoeke (io)

Medewerker servicebalie en telefonie

gemeente Waadhoeke (io)

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Een opdracht bij Waadhoeke betekent dat je werkt op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar. Hoe zet je de inwoner centraal en maak jij het verschil in je gesprekken? Hoe help je de klant professioneel, vriendelijk, hulpvaardig en vakkundig? Onze kernwaarden zijn de basis van waaruit we handelen. Deze kernwaarden passen we toe in elk gesprek.

In de functie van medewerker Servicebalie en Telefonie ben je het aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die (aan)vragen hebben aan de gemeente Waadhoeke. I.v.m. ziekte zijn we eerst voor de duur van de drie maanden op zoek naar een collega die het team tijdelijk kan versterken.

De functie valt onder de afdeling Publiekscentrum. Deze afdeling werkt met een duidelijke focus op de klant en vanuit een breed dienstverleningspakket. Dit maakt het werken binnen deze functie en deze afdeling divers en nooit saai.

Verantwoordelijkheden

Je behandelt aanvragen op diverse aan (o.a.) burgerzaken gerelateerde terreinen. Daarnaast beantwoord je 1e lijns alle vragen van inwoners telefonisch, aan de balie, per post en via social media. Ook ontvang je bezoekers, staat deze te woord en verwijst deze indien nodig door. Je verricht diverse administratie werkzaamheden en registreert klantvragen. Je bent ook de persoon waar mensen hun aangevraagde reisdocumenten komen ophalen.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 januari 2026 of 2 februari 2026 voor de duur van drie maanden voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Eisen

  • Je beschikt over goede administratie en communicatieve vaardigheden.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 januari 2026 of 2 februari 2026 voor de duur van drie maanden voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO (niveau 3) opleiding.
  • Je hebt ruime werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent oplossingsgericht en accuraat.

De Wensen

  • Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.
  • Je bent flexibel en schakelt gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden.
  • Je bent digitaal vaardig.
  • Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
31 december 2025 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox