Gemeente Emmen

Managementassistent

Gemeente Emmen

De opdracht­omschrijving

Managementassistent, ter ondersteuning van de teamleiders

  • Taken

Het complete takenpakket van de managementassistent voor teamleiders is erop gericht te ontzorgen bij de dagelijkse werkzaamheden. Daarbij komen onder andere de volgende taken aan de orde:

  • Verrichten van secretariële werkzaamheden:
    • agendabeheer
    • verzorgen correspondentie
    • voorbereiden, notuleren en afhandelen van vergaderingen en (publieke) bijeenkomsten
    • zorgdragen voor de logistieke planning
    • organiseren van en ondersteunen bij (publieke) bijeenkomsten en activiteiten
  • Onderhouden van in- en externe contacten en het opbouwen van een netwerk.
  • Het kanaliseren van de in- en externe contacten van de teamleiders die jij ondersteunt
  • Het (eventueel) bieden van ondersteuning voor programma’s, projecten en opgaven binnen de organisatie

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Als leverancier/zzp'er zorg je ervoor dat de VOG uiterlijk binnen 28 dagen na aanvang opdracht aan het opdrachtdossier op de inhuurdesk is toegevoegd.
  • Minimaal een MBO opleiding (niveau 4) met aanvullende specialisatie op het gebied van managementondersteuning en relevante werkervaring op dit vakgebied.

De Wensen

  • De voorgestelde kandidaat is:
  • Ervaring als management assistent(e)
  • Gemeentelijke ervaring

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox