- Opleiding Kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding
- Kennis Kandidaat heeft aantoonbare kennis van Customer Journey, journey mapping en service design
- Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 5 jaar ervaring in de functie van Customer Journey Expert, Service Designer
- Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met stakeholdermanagement en governance in grote complexe organisaties
- Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in agile werken in een multidisciplinair team
- Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met klantreismethoden (customer experience)
- Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het begeleiden van workshops op het gebied van customer journey mapping/service design/design thinking
- Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met IT Change Management
- Opdracht Kandidaat dient in het Nederlands te communiceren
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.