Zorginstituut Nederland

Inhuur implementatieadviseur

Zorginstituut Nederland

De opdracht­omschrijving

Zorginstituut Nederland faciliteert, in opdracht van het ministerie van VWS, het verbeteren van de secundaire informatievoorziening in de verpleeghuiszorg. Met alle partijen in de verpleeghuiszorgketen zorgen we ervoor dat de juiste informatie over kwaliteit en bedrijfsvoering wordt verzameld, samengevoegd en beschikbaar wordt gemaakt voor belanghebbende partijen. Dit doen we met het programma KIK-V.

Zorginstituut Nederland zoekt een implementatieadviseur met de focus op regionale samenwerkingsverbanden in de periode van 2 juni 2025 tot en met 31 december 2026 voor gemiddeld 32 uren per week.

De implementatieadviseur sluit aan bij het projectteam Implementatie van het Programma KIK-V. De implementatieadviseur heeft diepgaande kennis van de werkwijze, relevante regelgeving en bedrijfsvoering in de zorgsector. Daarnaast heeft de kandidaat ervaring met de inrichting van gegevensmanagement in de zorgsector en het werken met data (datagedreven werken). De dagelijkse activiteiten van de implementatieadviseur zijn het begeleiden van implementatietrajecten bij zorgaanbieders, het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van implementatieproducten en het verzorgen van kennisbijeenkomsten voor zorgaanbieders (in de regio).
 

De Eisen

  • Vormvereiste: Inschrijver levert 1 CV en 1 motivatiebrief van een kandidaat aan.
  • VOG: Bij aanstelling moet een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden overlegd.
  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 uren per week gedurende de periode tussen 2 juni 2025 en 31 december 2026 (werkzaam op locatie van Zorginstituut Nederland en deels vanuit huis).
  • Kennis en expertise: Uit het CV en aangeleverde motivatiebrief blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over: Afgeronde Wo-opleiding; Minimaal 3 jaren aantoonbare werkervaring in de rol van (interim) manager of adviseur in de zorgsector; Minimaal 3 jaren aantoonbare werkervaring met vraagstukken rond implementatie en verandermanagement; Minimaal 3 jaren werkervaring op het gebied van informatie- en gegevensmanagement en datagedreven werken in de zorgsector.

De Wensen

  • Voer onderstaand het uurtarief in van de door u aangeboden kandidaat.
  • Geef aan hoeveel jaren de aangeboden kandidaat ervaring heeft in de rol van (interim) manager of adviseur in de zorgsector. Minimaal 3 jaar, benoem het aantal jaren. Dit moet blijken uit het CV en motivatiebrief.
  • Geef aan hoeveel jaren de aangeboden kandidaat ervaring heeft met vraagstukken rond implementatie en verandermanagement. minimaal 3 jaar, benoem het aantal jaren. Dit moet blijken uit het CV en motivatiebrief.
  • Geef aan hoeveel jaren de aangeboden kandidaat ervaring heeft op het gebied van informatie- en gegevensmanagement en datagedreven werken in de zorgsector. Minimaal 3 jaar, benoem het aantal jaren. Dit moet blijken uit het CV en motivatiebrief.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
01 mei 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox