Gemeente Bodegraven Reeuwijk

Front office medewerker

Gemeente Bodegraven Reeuwijk

De opdracht­omschrijving

Frontoffice Medewerker Burgerzaken

Wat ga je doen?
Als Frontoffice Medewerker Burgerzaken ben jij hét gezicht van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk. Je ontvangt inwoners met een glimlach en helpt hen met uiteenlopende vragen en verzoeken. Of het nu gaat om een paspoort, verhuizing, geboorteaangifte of inschrijving vanuit het buitenland – jij zorgt ervoor dat iedereen snel en zorgvuldig geholpen wordt.

Wat ga je doen?

  • Beantwoorden van vragen aan de balie, telefoon en via e-mail.
  • Verwerken van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels en andere burgerzakenproducten.
  • Beoordelen van documenten op juistheid en volledigheid.
  • Ondersteunen bij verkiezingen en andere gemeentelijke projecten.
  • Zorgen voor een uitstekende klantbeleving bij elk contactmoment.


Wie ben jij?
Je bent servicegericht, nauwkeurig en haalt energie uit contact met mensen. Je kunt goed omgaan met regels en procedures, maar blijft altijd mensgericht in je benadering. Een servicegerichte houding met oog voor verbeteringen dat is wat wij zoeken. Verder ben je leergierig, sta ja stevig in je schoenen en kun je goed samenwerken.

Verder breng je mee:

  • Minimaal een mbo 4 opleidingsniveau, aangevuld met ruime praktijkervaring op Burgerzaken en de bereidheid om je kennis van wet- en regelgeving voortdurend bij te houden.
  • Je bent in het bezit van de module B1a en de B2 van de NVVB.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen.
  • Bereidheid om volgens een rooster en af en toe maandagavonden te werken.
  • Je bent goed in het werken met (nieuwe) digitale programma's.


Werkdagen:
Maandag, dinsdag, woensdag en de vrijdagochtend
Met de flexibiliteit en aanwezigheid in april, mei, juni.

Periode: jan/juli max 6 maanden 28-32 uur.

De Eisen

  • Minimaal een mbo 4 opleidingsniveau, aangevuld met ruime praktijkervaring op Burgerzaken en de bereidheid om je kennis van wet- en regelgeving voortdurend bij te houden.
  • Je bent in het bezit van de module B1a en de B2 van de NVVB.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen.
  • Bereidheid om volgens een rooster en af en toe maandagavonden te werken.
  • Je bent goed in het werken met (nieuwe) digitale programma's.

De Wensen

  • Een servicegerichte houding met oog voor verbeteringen.
  • Leergierig, sta je stevig in je schoenen en kun je goed samenwerken.
  • Flexibiliteit en aanwezigheid in april, mei, juni.
  • Servicegericht, nauwkeurig en haalt energie uit contact met mensen.
  • Je kunt goed omgaan met regels en procedures, maar blijft altijd mensgericht in je benadering.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
06 januari 2026 om 17:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox