Gemeente Zaltbommel

Brp specialist burgerzaken

Gemeente Zaltbommel

De opdracht­omschrijving

Omschrijving gemeente Zaltbommel:
Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.

Opdracht
Als BRP specialist burgerzaken heb je een belangrijke rol. De complexere burgerzaken komen bij jou terecht. De functie bestaat uit een dynamisch takenpakket.

Waar ga je je mee bezig houden?

  • Beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten;
  • Verwerken van de eerste inschrijving BRP; 
  • Bijhouden van het BRP (actualiseren/corrigeren); 
  • Hervestigingsaanvragen verwerken; 
  • back-office balie, zoals (her)vestigingen uit het buitenland;
  • Adresonderzoeken en beoordelen briefadressen;
  • Het uitvoeren van rapportages en vaststellen procedures van de zelfevaluaties BRP;
  • Indien nodig bijkomende baliewerkzaamheden.

Competenties[

  • Je bent leergierig en kunt in korte tijd veel nieuwe kennis absorberen en vaardigheden aanleren;
  • Je bent stressbestendig, denkt in mogelijkheden en pakt zaken hands on op. Je bent in staat om veel verschillende taken snel en efficiënt af te wikkelen en stelt daarbij de juiste prioriteiten;
  • Je bent flexibel qua inzet op verschillende werkzaamheden (balie, maar ook kennis van BRP zoals beoordelen en verwerken brondocumenten);
  • Je bent positief en dienstverlenend ingesteld;
  • Je kunt snel schakelen tussen onderwerpen, staat sterk in je schoenen en houdt van uitdagingen.

Benodigd aantal professionals
1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal schaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:Dagen in overleg
Is hybride werken mogelijk: Nee

 

De Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding en of cursus Burgerzaken;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met BRP;
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van zelfevaluaties BRP;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen vul in wat de professional zelf mee moet brengen;
  • Een aantoonbare afgeronde MBO 4 opleiding:
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente.
  • Aantoonbare kennis van PINK en MS teams;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als BRP Specialist binnen een gemeente.
  • Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van rapportages en vaststellen procedures van de zelfevaluaties BRP;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox