Gemeente Oost Gelre

Adviseur interne communicatie

Gemeente Oost Gelre

De opdracht­omschrijving

Opdrachtgever  
De gemeente Oost Gelre ligt centraal in de Achterhoek. Een gemeente waarin de natuur in combinatie met de stadse en dorpse sfeer centraal staan en waarin het dan ook heerlijk wonen, werken en recreëren is. De gemeente bestaat uit twee grote(re) kernen -Groenlo en Lichtenvoorde- en zes kleine dorpen met in totaal bijna 30.000 inwoners. De gemeente is groen vanwege veel agrarisch gebied, en kent ook economische activiteiten gericht op nieuwe technologie zoals het verduurzamen van energie. Wij kenmerken ons als een evenementengemeente met een rijk verenigingsleven, waardoor onze organisatiekracht groot is. De samenleving in Oost Gelre is actief: maatschappelijk betrokken en ondernemend. Dit zorgt voor een grote sociale samenhang. Wij zijn verder een gemeente die zich extern sterk(er) wil neerzetten. Vanuit eigen kracht zoeken wij de samenwerking met buurgemeenten en andere partners. 

Opdracht
- Organiseren, structureren, opmaken en ontwerpen van de informatie in de juiste vorm en op de juiste plek op de
verschillende websites en intranet van de gemeente Oost Gelre waardoor de organisatiedoelen bereikt worden en die optimaal aansluit bij de vraag en behoefte van de gebruikers;
- (Complexe) Interacties gebruiksvriendelijk maken voor elk schermformaat;

Competenties
- Creatief;
- Probleemoplossend;
- Klantgericht;
- Communicatief sterk (in woord en geschrift).

Benodigd aantal professionals
1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal € 80 - €100 per uur . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Uren

15-24 uur per week

 

De Eisen

  • Minimaal een aantoonbare afgeronde HBO bachelor opleiding in de richting van Communicatie;
  • Aantoonbare werkervaring met digitale toegankelijkheid, drupal en Wordpress;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring adviseur interne communicatie in een gemeentelijke omgeving;
  • U kunt minimaal één dagdeel per week op het gemeentehuis aanwezig zijn. Volledig werken op afstand is niet mogelijk

De Wensen

  • Benoem 1 referentie project waarbij de werkzaamheden zoals in de opdrachtomschrijving zijn omschreven zijn uitgevoerd
  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur interne communicatie in een gemeentelijke omgeving meer dan 8 jaar werkervaring (20 pt) tussen de 6 en 8 jaar werkervaring (10 pt) minder dan 6 jaar werkervaring = (0 pt)
  • In Maximaal 1 A4 aangetoond dat de geleverde expertise en competenties van meerwaarde zijn voor de werkzaamheden zoals beschreven in de opdrachtbeschrijving

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
03 oktober 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox