Gemeente Hardenberg

Accountmanager

Gemeente Hardenberg

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Accountmanager bij een gemeentelijke organisatie
  • De kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Consulent werk
  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van HR/P&O
  • HBO werk- en denkniveau; Minimaal 4 jaar werkervaring binnen een gemeente ; Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Accountmanager binnen het Maatschappelijk Domein; Kennis van de arbeidsmarkt, de Participatiewet en het systeem SSD; Rijbewijs B en een auto;

De Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis van SSD
  • De kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Consulent werk
  • De kandidaat heeft aantoonbare recente kennis van arbeidsmarkt in de afgelopen 4 jaar
  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis van de Participatiewet
  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring met Wet Verbetering Poortwachter (WVP)
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Communicatieve vaardigheden - gestructureerd - verbindend - begripvol - doortastend

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten